مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:552023-07-26فناوري

آیا وضعیت اینترنت کشور بحرانی است؟


وزارت ارتباطات طی جلسه ای با تنظیم کنندگان گزارش «وضعیت اینترنت ایران»، موارد مطرح شده در این گزارش را با حضور منتقدان به بحث کارشناسی گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، انجمن تجارت الکترونیک هفته گذشته گزارشی از وضعیت اینترنت ایران در مقایسه با کشورهای جهان منتشر کرد.

در این گزارش ادعا شده بود اینترنت ایران در بین 100 کشور با بیشترین تولید ناخالص ملی، پس از میانمار دومین اینترنت پر اختلال و پس از چین، دومین اینترنت محدود دنیاست.

ادعای دیگر گزارش انجمن تجارت الکترونیک، این بود که اینترنت ایران جزو 5 اینترنت کند جهان است و وضعیت اش در نقطه بحرانی قرار گرفته است.

در این گزارش که برای رییس جمهور نیز ارسال شده بود، آمده بود: پیرو دستور جنابعالی به شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات در راستای بررسی دلایل تخصصی کاهش کیفیت اینترنت در کشور، انجمن تجارت الکترونیک تهران پس از چند هفته بررسی کارشناسی، گزارش تحلیلی خود را به پیوست این نامه تقدیم می کند.

هفته گذشته، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در حاشیه اختتامیه جشنواره فاوا درباره این گزارش گفت: این گزارش را تورقی کردم و به سازمان رگولاتوری نیز گفتم آن را بررسی دقیق تری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وضعیت اینترنت کشور بحرانی است؟

آیا وضعیت اینترنت کشور بحرانی است؟