مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:172023-08-12ورزشي

نفرات برتر رنکینگ بدمینتون کشوری در زنجان معرفی شدند


رییس هیئت بدمینتون استان زنجان از پایان رقابت های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در زنجان خبر داد.

- غلامرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه رقابت های رنکینگ بدمینتون سطح 2 مردان در زنجان از 18 مردادماه آغاز و روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها 132 بازیکن از سراسر کشور حضور داشتند.

وی با یادآوری اینکه رقابت های رنکینگ بدمینتون سطح 2 آقایان به میزبانی آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد، ادامه داد: در این رویداد کشوری که از سطح بالایی برخوردار بود، ورزشکاران به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند که 74 ورزشکار در بخش مقدماتی و 32 ورزشکار نیز در بخش اصلی حضور داشتند.

باقری با اشاره به اینکه در بخش تک نفره این مسابقات، علی حیاتی از کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت، خاطرنشان کرد: در این بخش، مهران شهبازی عنوان دومی را از آن خود کرد و عنوان مشترک سومی نیز به فرزین خان جانی از تهران و محمدعلی فقیدخراسانی از استان یزد رسید.

رییس هیئت بدمینتون استان زنجان در خصوص نتایج کسب شده در بخش دونفره این دوره از رقابت ها، اظهار کرد: در این بخش نیز صالح سنگ تراش و مهدی میرشکاری از استان سیستان و بلوچستان اول شدند و عنوان دومی نیز به برادران شهبازی از استان کرمانشاه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر رنکینگ بدمینتون کشوری در زنجان معرفی شدند

نفرات برتر رنکینگ بدمینتون کشوری در زنجان معرفی شدند