مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-26اقتصادي

چه زمانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو باز می شود؟


مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در شهریور ماه امکان ویرایش خودرو برای ثبت نامی های مرحله دوم فروش یکپارچه فراهم می شود.

- در مرحله دوم تعداد ثبت نامی ها بیش از 2 میلیون نفر بودند که به گفته آقای مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان طرح خودروی فرسوده و طرح جوانی جمعیت با اولویت نسبت به متقاضیان طرح عادی، امسال خودروهایشان را تحویل خواهند گرفت.

نکته ای که وجود داشت در مرحله دوم برخی ثبت نام کنندگان، متقاضیان خودرو های خودروسازان بخش خصوصی بودند، اما از آنجایی که خودروساز مورد تقاضا ظرفیت نداشته، به این دسته از متقاضیان خودرویی تخصیص داده نشد، طبق آنچه که مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفته است به 97 درصد از متقاضیان، خودرو تخصیص داده شد و فقط 3 درصد باقیمانده اند.

تقدسی درباره تعیین تکلیف متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کردند، اما بر خلاف رویه سامانه، با گزینه عدم تخصیص مواجه شدند، گفت: همان طور که قبلا هم اعلام شد، سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم عرضه، خودرویی به آن ها تعلق نگرفت، در شهریور امسال حتما باز می شود و این متقاضیان می توانند در آن مرحله از بین خودرو هایی که عرضه می شود، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و در نوبت تحویل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو باز می شود؟

چه زمانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو باز می شود؟