مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-23سياسي

امام حسین (ع) چهره درخشانی در تاریخ بشریت است


امام حسین (ع) چهره درخشانی در تاریخ بشریت است.

- ایلام-امام جمعه ایلام گفت: امام حسین (ع) چهره درخشانی در تاریخ بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در جمع کارکنان انتظامی استان در این باره گفت: همه ائمه چراغ هدایت و کشتی نجات هستنند اما در امام حسین (ع) ویژگی هایی است که خیلی سریع تر و راحت تر انسان ها را به مسیر هدایت می کند.

وی اضافه کرد: با وجود قرن ها از حادثه کربلا یک وابستگی قلبی به امام حسین (ع) در دل مومنان ایجاد شده و این عشق و علاقه همواره گسترش پیدا می کند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بالاترین مژده برای مومنان روییت ائمه معصومین و مرگ آسان است، بیان کرد: برابر روایتی از امام صادق (ع)، اگر مومنان در عزای ائمه محزون و در شادی های آنان شاد باشند مشمول رحمت الهی و در قیامت با ائمه محشور خواهند شد.

حجت الاسلام کریمی تبار شاخص حیات و معیار را امام حسین دانست و گفت: هر کسی با امام حسین و دوستان او دوست و با دشمنان امام حسین دشمن باشد، مشمول رحمت الهی خواهد شد و اینکه با کاروان حسینی همراه شوید و حسینی باشید خیلی ارزشمند است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از اقدامات پلیس در مقوله برخورد با بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی پلیس به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین (ع) چهره درخشانی در تاریخ بشریت است

امام حسین (ع) چهره درخشانی در تاریخ بشریت است