مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-14سياسي

دانشجویان اردبیلی در دوره های توانمندسازی حاضر می شوند


رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دانشجویان دانشگاه های استان در قالب طرح «هامیم» به توانمندی فرهنگی، - اردبیل- رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دانشجویان دانشگاه های استان در قالب طرح هامیم به توانمندی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دست پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه مرحله استانی این دوره توانمندسازی دانشجویان از 25 مرداد تا 31 این ماه به مدت یک هفته برگزار می شود، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی میزبان بیش از 225 دانشجوی استان خواهد بود که در مرحله استانی طرح هامیم حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام حسنی تدارک برنامه های آموزشی، مهارتی و فوق برنامه را در قالب این رویداد یادآور شد و افزود: دانشجویان در کنار مهارت آموزی، از دروس تخصصی معارف، برنامه های درسی مبانی توحید، نبوت، امامت و معاد و درس هم رزمان امام حسین (ع) با محوریت امام شناسی و ولایت بهره مند خواهند شد.

وی اثرگذاری این برنامه ها را در فکر و اذهان دانشجویان در مسیر اعتلای روزافزون توانمندی آنها یادآور شد و خاطرنشان کرد: دانشجویان شرکت کننده در این دوره ها با تولید محتوای چند رسانه ای، بحث ازدواج، تحکیم نظام خانواده، مبانی سواد بصری و سایبری نیز آشنایی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اردبیلی در دوره های توانمندسازی حاضر می شوند

دانشجویان اردبیلی در دوره های توانمندسازی حاضر می شوند