مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-26سياسي

آیین بدرقه پیکر « شهید رضا شیخی» برگزار شد


آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، رضا شیخی با حضور باشکوه مردم شهیدپور مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، رضا شیخی که در حادثه تروریستی زاهدان صبح چهارشنبه با حضور مردم قدرشناس مازندران برگزار شد، همچنین آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران بر پیکر مطهر این شهید نماز اقامه کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در مراسم اقامه نماز بر پیکر شهید مدافع امنیت شهید رضا شیخی، اظهار کرد: کربلا و عاشورای حسینی تابلوی زیبایی از وفاست و نهایت درجه وفا و صفا در یاران آقا اباعبدالله حسین (ع) مشاهده می شود که در تاریخ بی نظیر است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه در احادیث و روایات ما وفای به عهد به عنوان یکی از ویژگی های راستین یک مسلمان است، ادامه داد: برخی از روی عادت نماز برپا داشته و قرآن می خوانند درحالی که راستی، وفای به عهد و امانت داری نشانه اصلی مسلمانی است.

این مسئول همچنین بیان کرد: ما وفا را در تابلوی عاشورا به زیبایی می بینیم در این مقطع از تاریخ ملت ما 230 هزار شهید از خودشان تقدیم دین و راه حق و حقیقت کردند هر کدام از این شهیدان ما نمونه های ارزنده و درخشنده از وفا به رهبرشان، دینشان و مردمشان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بدرقه پیکر « شهید رضا شیخی» برگزار شد

آیین بدرقه پیکر « شهید رضا شیخی» برگزار شد