مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:102023-07-26اقتصادي

وضعیت جوانی جمعیت در فارس؛ سپیدان صعودی، جهرم نزولی


جوانی جمعیت یکی از مهمترین اولویت های کنونی کشور است که این مهم در فارس نیز با تشکیل قرارگاه و کمیته های جوانی جمعیت پیگیری می شود که آمارها نشان از رشد باروری در سپیدان و کاهش آن در شهرستان جهرم در این استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جوانی جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده و جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مولفه های اقتدار و استحکام هر جامعه و کشوری به شمار می رود.

توان علمی و منابع مادی و غیرمادی هر جامعه بدون در نظر گرفتن جمعیت معنا دار نیست زیرا انسان ها هستند که می توانند سرمایه ها را به کار گرفته و آن را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

سیاستهای جمعیتی با مسائلی همچون اشتغال ، درآمد زایی ، مولد بودن ، آموزش ، مسکن ، امکانات رفاهی ، پیشرفت اقتصادی، تغییرات اجتماعی، تحولات محیط زیست و .

همراه است و عدم تعادل آن آسیب جدی است که جبران آن به راحتی امکان پذیر نیست.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان، موفقیت در ارتقای نرخ رشد باروری شهرستان را در یک سال گذشته، مهمترین دستاورد اخیر حوزه بهداشت سپیدان عنوان کرد.

سیاوش کریمی با تاکید بر اینکه کشور ما سال ها از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود، گفت: در راستای حفظ جمعیت جوان کشور، در سال 1393 سیاست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوانی جمعیت در فارس؛ سپیدان صعودی، جهرم نزولی

وضعیت جوانی جمعیت در فارس؛ سپیدان صعودی، جهرم نزولی