مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 20:452023-07-26اجتماعي

جزییات گزینش نیروهای آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری آموزش و پرورش در استان فارس


در استان فارس پس از برگزاری آزمون اولیه تعداد 3 هزار و 897 نفر در مرحله نخست پذیرفته شدند و در ادامه این افراد در فرآیند بررسی و تایید صحت مدارک و معاینات پزشکی شرکت کردند که در نهایت 3 هزار 357 نفر به مرحله ارزیابی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در بازدیداز کانون های ارزیابی مصاحبه و گزینش نیروهای جدید الاستخدام ماده 28 آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش در استان، با تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: جریان تحول در آموزش و پرورش در بخش های مختلف از جمله در نحوه جذب نیروی انسانی، آغاز شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش از دو مسیر قانونی آزمون استخدامی ماده 28 دستگاههای اجرایی و پذیرش دردانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، نیروی مورد نیاز خود را جذب می کند.

عسکری تصریح کرد: در استان فارس پس از برگزاری آزمون اولیه تعداد 3 هزار و 897 نفر در مرحله نخست پذیرفته شدند و در ادامه این افراد در فرآیند بررسی و تایید صحت مدارک و معاینات پزشکی شرکت کردند که در نهایت 3 هزار 357 نفر به مرحله ارزیابی راه یافتند.

وی ادامه داد: پس از عبور داوطلبان از مسیر ارزیابی بیش از 1500 نفر به عنوان آموزگار جدید در آموش وپرورش فارس جذب و استخدام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گزینش نیروهای آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری آموزش و پرورش در استان فارس

جزییات گزینش نیروهای آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری آموزش و پرورش در استان فارس