مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-08سياسي

ایجاد پاتوق اصحاب رسانه/ لزوم تشکیل صندوق خبرنگاران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از کمک برای اختصاص مکانی در بافت قدیم شهر گرگان جهت گردهمایی های اصحاب رسانه خبر داد و گفت: - ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از کمک برای اختصاص مکانی در بافت قدیم شهر گرگان جهت گردهمایی های اصحاب رسانه خبر داد و گفت: تحقق این هدف مستلزم تشکیل صندوق خبرنگاران است.

محمدجواد ساوری، ظهر سه شنبه 17 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان ضمن دیدار و گفت وگو با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه، اظهار کرد: در عصر حاضر خبر و خبررسانی در راستای آگاهی بخشی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیاسی کاری ها مهمترین عامل عقب ماندگی هاست، ادامه داد: نسل و نیروهای جوان باید از گذشته عبرت بگیرند و راه گذشتگان را نروند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان پرهیز از دامن زدن به اختلافات گذشته را مهمترین عامل جلوگیری از پیشرفت کشور دانست و افزود: اهالی رسانه می توانند برای تشکیل یک صندوق اقدام و از ظرفیت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جهت تحویل گرفتن یک باب اتاق مناسب در بافت قدیم شهر گرگان استفاده کنند تا محلی برای پاتوق ها و گردهمایی های آنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پاتوق اصحاب رسانه/ لزوم تشکیل صندوق خبرنگاران

ایجاد پاتوق اصحاب رسانه/ لزوم تشکیل صندوق خبرنگاران