مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-17سياسي

آزادی 20 محکوم مالی یزد با اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی»


20 محکوم جرائم مالی غیر عمد با اجرای «پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی» طی مراسمی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- آزادی 20 محکوم مالی یزد با اجرای پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی ایسنا/یزد 20 محکوم جرائم مالی غیر عمد با اجرای پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی طی مراسمی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد در این مراسم با بیان اینکه قناعت پیشگی، دین باوری، سخت کوشی و ارادت به اهل بیت(ع) از خصائل اخلاقی برجسته مردم این دیار است، گفت: آزادی 20 محکوم مالی در قالب پویش هر هییت آزادی یک زندانی گواهی بر این ادعا است.

وی گفت: برگزاری پویش های ابتکاری در مناسبت های مختلف از جمله پویش هر هیئت آزادی یک زندانی توسط ستاد دیه استان نقش بسزای در کاهش جمعیت زندانیان مالی استان داشته است.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان 586 میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ 570 میلیارد ریال تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 16 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 20 نفر و بازگشت آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 محکوم مالی یزد با اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی»

آزادی 20 محکوم مالی یزد با اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی»