مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-17سياسي

کارشناسان رسمی دادگستری کمک کار قضات در احقاق حق باشند


رییس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان زنجان گفت: کارشناسان رسمی دادگستری با ارائه نظریه های دقیق، سریع، متقن و شفاف کمک کار قضات در احقاق حق باشند.

- ایسنا/زنجان رییس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان زنجان گفت: کارشناسان رسمی دادگستری با ارائه نظریه های دقیق، سریع، متقن و شفاف کمک کار قضات در احقاق حق باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حسن بیگدلی در جلسه مجمع سالیانه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اظهار کرد: برنامه های قوه قضاییه در دوره تحول، توجه به موضوع کاهش اطاله دادرسی است و نقش کارشناسان در کاهش اطاله دادرسی بسیار مهم است و نظریه کارشناسی بایستی بدون ابهام باشد.

وی گفت: امر دادرسی و رسیدگی به پرونده ها متضمن استفاده از ابزارهای کمکی است و نظریات تخصصی کارشناسان یکی از این ابزارها در اجرای عدالت و احقاق حق است.

این مسئول با بیان اینکه امر دادرسی پیچیدگی و سختی های خاص خود را دارد، افزود: در برخی پرونده ها قاضی به تنهایی نمی تواند رسیدگی و کشف حقیقت و حکم صادر کند بلکه نیازمند استفاده از نظریه های کارشناسان رسمی دادگستری است.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اینکه ارائه نظریه کارشناسی دقیق و متقن نیازمند آموزش ضمن خدمت کارشناسان و کارآموزان است، اظهار کرد: اهمیت کار کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان رسمی دادگستری کمک کار قضات در احقاق حق باشند

کارشناسان رسمی دادگستری کمک کار قضات در احقاق حق باشند