مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-11سياسي

کارگران زیادی که بیکار می شوند و درخواست متقابل استاندار و رسانه ها از یکدیگر


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رسانه ها از آنها خواست اگر نوسانی در بکارگیری کارگران بیکار به وجود آمد ناامیدی در استان ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پتروشیمی گچساران و سد چمشیر از جمله پروژه های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که هر یک نزدیک به یک دهه طول کشید تا به سرانجام رسیدند.

در طول یک دهه اخیر تعداد زیادی کارگر در کارگاه های مختلف ساخت این پروژه عظیم استان که اتفاقا هر دو در شهرستان گچساران واقع شده اند مشغول به کار بودند که شاید تعداد آنها به 3 تا 4 هزار نفر می رسید.

اغلب کارگرانی که در این دو پروژه مشغول به کار بودند از کارگران ساده ای به شمار می رفتند که کارهای روزمره مربوط به پتروشیمی و سد چمشیر را انجام می دادند و البته در این بین تعدادی نیروی فنی نیز حضور داشتند.

با اتمام این دو ابر پروژه در استان و تکمیل و بهره برداری و افتتاح به دست رییس جمهور اکنون تعداد زیادی از این کارگران کار خود را از دست خواهند داد.

هر چند با راه اندازی دو پروژه تولید در استان رونق خواهد گرفت و البته تعداد مشخصی کارگر و تکنسین تخصصی به کار گرفته می شوند اما مشکل بزرگ به بیکاری آن تعداد زیاد جمعیت کارگری برمی گردد که بنا به گفته برخی ها تعداد آنها از 3000 نفر هم بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران زیادی که بیکار می شوند و درخواست متقابل استاندار و رسانه ها از یکدیگر

کارگران زیادی که بیکار می شوند و درخواست متقابل استاندار و رسانه ها از یکدیگر