مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-30سياسي

استقلال: تبیین دستاوردهای جهاددانشگاهی امیدآفرین است


رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به دستاوردهای این نهاد از ابتدای تاسیس تاکنون، گفت: نشر این دستاوردها در راستای جهاد تبیین و منجر به امیدآفرینی به ویژه برای جوانان جامعه است.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ استقلال: تبیین دستاوردهای جهاددانشگاهی امیدآفرین است ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به دستاوردهای این نهاد از ابتدای تاسیس تاکنون، گفت: نشر این دستاوردها در راستای جهاد تبیین و منجر به امیدآفرینی به ویژه برای جوانان جامعه است.

امیرحسین استقلال یکشنبه هشتم مرداد، به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس و دفتر خبرگزاری علم و فناوری در شیراز، بازدید کرد.

استقلال در حاشیه این بازدید ضمن بیان اینکه جهاددانشگاهی و سپاه پاسداران نهادهای مولود انقلاب اسلامی اند، گفت: مبدا مشترک این دو مجموعه را برای خدمت رسانی به مردم در کنار یکدیگر قرار داده است، امیدواریم همکاری موثر با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجرفارس گامی مهم در عرصه علم استان و در نهایت کشور با هم افزایی و توجه به نقاط قوت برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال: تبیین دستاوردهای جهاددانشگاهی امیدآفرین است

استقلال: تبیین دستاوردهای جهاددانشگاهی امیدآفرین است