مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-08سياسي

نخستین آمار پیش ثبت نام داوطلبان مجلس در البرز


رییس ستاد انتخابات استان البرز از ثبت نام 86 نفر در نخستین روز از آغاز فرآیند پیش ثبت نام از طریق پنجره واحد وزارت کشور برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی استانداری البرز و رییس ستاد انتخابات این استان، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دیروز 16 مرداد ماه آغاز شد، 86 نفر از شهروندان استان البرز پیش ثبت نام خود را تکمیل کرده اند که از این تعداد 75 نفر از شهرستان های؛ کرج، فردیس و اشتهارد و 11 نفر در از شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، افزود: متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز یکشنبه 22 مرداد فرصت دارند از ساعت 8 تا 18 به مدت 7 روز از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.

moi.

ir به لینک ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراجعه و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست پیش ثبت نام خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان از طریق تلفن همراه می توانند وارد سامانه ثبت نام انتخابات مجلس شده و پیش ثبت نام خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین آمار پیش ثبت نام داوطلبان مجلس در البرز

نخستین آمار پیش ثبت نام داوطلبان مجلس در البرز