مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-06سياسي

رسانه ملی قرارگاه امیدآفرینی باشد


معاون امور استان های رسانه ملی، با اشاره به رویکرد هویت محوری رسانه ملی، گفت: رسانه ملی امروز باید به قرارگاه ایجاد امید در مردم تبدیل شود و آسایشگاهی برای ترویج زیبایی های بصری در جامعه باشد.

- ایسنا/گیلان معاون امور استان های رسانه ملی، با اشاره به رویکرد هویت محوری رسانه ملی، گفت: رسانه ملی امروز باید به قرارگاه ایجاد امید در مردم تبدیل شود و آسایشگاهی برای ترویج زیبایی های بصری در جامعه باشد.

حسن عابدینی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان، با اشاره به نقش شبکه های استانی در رویکرد هویت محوری و عدالت گستری سازمان صدا و سیما، اظهار کرد: به دنبال تقویت شبکه های استانی در چارچوب زیست بوم مناطق مختلف هستیم.

وی رویکرد رسانه ملی در تقویت شبکه های استانی را در به کارگیری نخبگان و فرهیختگان و اندیشمندان و قشر دانشگاهی فعال در بخش های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی دانست و افزود: به تعبیر معمار کبیر انقلاب، صدا و سیما باید دانشگاه باشد تا بنیه علمی و عقیدتی آحاد جامعه را افزایش دهد، اما مقام معظم رهبری در حکم رییس سازمان صدا و سیما، از رسانه ملی خواستند که در کنار دانشگاه بودن، آوردگاه باشد.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما، با بیان اینکه رسانه ملی باید زمینه مقابله با توطئه ها و فتنه ها و تحریم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی قرارگاه امیدآفرینی باشد

رسانه ملی قرارگاه امیدآفرینی باشد