مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 00:502023-08-09سياسي

هوشمندسازی شهر اردبیل در اولویت اقدامات مدیریت شهری است


رییس شورای اسلامی شهر اردبیل هوشمندسازی شهر اردبیل را در اولویت اقدامات مدیریت شهری برشمرد و افزود: نگاه شورای اسلامی شهر در دو سال اخیر به حوزه هوشمندسازی نگاه ویژه ای بوده است.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل هوشمندسازی شهر اردبیل را در اولویت اقدامات مدیریت شهری برشمرد و افزود: نگاه شورای اسلامی شهر در دو سال اخیر به حوزه هوشمندسازی نگاه ویژه ای بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرمحمد سیدهاشمی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن همایش پارک بانوان با اشاره به اینکه هوشمندسازی شهر اردبیل در اولویت اقدامات مدیریت شهری است، اظهار کرد: در سال اول بالغ بر 30 میلیارد تومان بودجه اختصاص دادیم و در سال دوم بیش از 45 میلیارد تومان بودجه برای این امر در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: خدمات حمل و نقل عمومی و معضل ترافیک عمده بحث مدیریت شهری اردبیل است و بر این اساس مرکز مانیتورینگ ترافیک جهت مدیریت بهینه ترافیک شهر اردبیل ایجاد شد.

سیدهاشمی اضافه کرد: دوربین های نظارتی برای هوشمندسازی کنترل ترافیک استفاده میشود و همچنین ایجاد پارکینگ حاشیه ای خیابان ها جهت استفاده عدالت محورانه و مستمر شهروندان بخصوص در هسته مرکزی شهر اردبیل از اقدامات شهرداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شهر اردبیل در اولویت اقدامات مدیریت شهری است

هوشمندسازی شهر اردبیل در اولویت اقدامات مدیریت شهری است