مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:562023-08-06اقتصادي

40 درصد بودجه ذوب آهن به محصولات دانش بنیان اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن عصر امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از کارخانه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن در سال 51 به بهره برداری رسید و تاکنون در صنعت فولاد و سایر صنایع پیشامد بوده و امروزه لقب صنعت فولاد را دارد.

وی افزود: امروزه صنعت فولاد ریلی توسعه پیدا کرده و ذوب آهن توانسته در این پیشرفت سهمی داشته باشد و حتی بعد از نزدیک 6 دهه فعالیت حرفه ای در صنایع فولادی، نیروهای کارآمدی را تربیت و تحویل صنعت کشور داده است.

کوهی با تاکید بر اهمیت تولید ملی، مهندسی معکوس و دانش بنیان، گفت: با تولید ریل، آرک و بال پهن ها در واقع مسیر اعتماد به توانایی جوانان هموارتر شده که این مهم با دستیابی به دانش فنی و مهندسی و روش های ساخت تحقق پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن با بیان اینکه ذوب آهن به عنوان تنها تولیدکننده ریل داخلی کشور است، خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی ذوب آهن در پروژه راه آهن میانه به اردبیل، رشت به انزلی و انزلی به آستارا مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کارخانه ذوب آهن اصفهان همچنین در صنعت ساختمان توانسته محصولاتی با استاندارد بالا برای افزایش ایمنی ارائه دهد که در صنعت ساختمانی و توسعه آن تأثیر بسزایی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد بودجه ذوب آهن به محصولات دانش بنیان اختصاص یافت

40 درصد بودجه ذوب آهن به محصولات دانش بنیان اختصاص یافت