مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-22اقتصادي

انتشار آمار دروغین در باکس آفیس کره خبرساز شد


در حالی که خبر رسوایی در انتشار آمار دروغین در باکس آفیس کره خبرساز شده توزیع کنندگان می گویند سال ها این یک «راز آشکار» بود.

- به نقل از هالیوود ریپورتر، کهنه کاران صنعت توزیع فیلم کره جنوبی ادعا می کنند سینماهای زنجیره ای این کشور اغلب آنها را ملزم می کردند خودشان بلیت های فیلم های خود را بخرند و قضیه به این سادگی ها که پلیس سئول به تصویر کشیده، نیست.

انتشار شایعاتی درباره تقلب در گیشه سینماهای کره جنوبی زمانی به وجود آمد که فیلم اعلام وضعیت اضطراری تنها در 18 روز مرز فروش 2 میلیون بلیت را شکست.

در نهایت هفته پیش ادعاهایی مبنی بر تقلب گسترده و چند ساله سینماداران، صنعت فیلم کره را تکان داد.

دفتر مبارزه با فساد پلیس کلان شهر سئول گفت 69 مدیر اجرایی از بزرگترین زنجیره های سینمایی کشور شامل CGV، لاته سینما، مگا باکس و 24 توزیع کننده از جمله شوباکس، روز پنجشنبه به دادستانی معرفی شدند.

به گفته پلیس سینماها با توزیع کنندگان تبانی کردند تا در فروش حداقل 323 فیلم در طول 5 سال اخیر اغراق کنند و اطلاعات نادرست را به شورای فیلم کره به عنوان نهاد دولتی که مسئول جمع آوری اطلاعات باکس آفیس محلی است، تحویل دهند.

در همین حال برخی از دست اندرکاران تجارت فیلم کره می گویند آنچه پلیس کشف کرده سال ها راز آشکار این صنعت بوده و آنقدرها هم که به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آمار دروغین در باکس آفیس کره خبرساز شد

انتشار آمار دروغین در باکس آفیس کره خبرساز شد