مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-05اقتصادي

اختصاص 11 هزار میلیارد ریال به پروژه های آبی اردبیل


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: بیش از 16 هزار میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته تاکنون به بخش آب اردبیل مصوب شده که از این میزان 11 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبرییل رمضانی پیش از ظهر شنبه در بازدید از سد گیوی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به طرح های بخش آب استان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 16 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش آب این استان مصوب شده که از این میزان 11 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی بخش آب استان در سال های اخیر افزایش یافته و بیش از 65 درصد آنها هم صرف اجرای طرح های عمرانی شده است، گفت: در این راستا طرح انتقال آب از سد شهریار به اردبیل که مجوز قانونی آن صادر شده در مدت سه سال به سرانجام خواهد رسید.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: تأمین آب آشامیدنی مردم اردبیل از سه حوزه سفیدرود، قزل اوزن و رودخانه ارس قابل تحقق است که در مرحله اول انتقال آب از سد شهریار در اولویت قرار گرفته و تلاش بر این است مجوز ماده سه به شکل کامل برای این طرح دریافت شده و مجوزهای زیست محیطی و سایر مراحل قانونی هم در اجرای این طرح صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 11 هزار میلیارد ریال به پروژه های آبی اردبیل

اختصاص 11 هزار میلیارد ریال به پروژه های آبی اردبیل