مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-26اقتصادي

فعالیت 138 آشپزخانه اطعام و احسان حسینی در استان سمنان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از آغاز به کار 138 آشپزخانه اطعام و احسان حسینی همزمان با آغاز محرم در استان سمنان خبر داد.

- اسماعیل رنگریز، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان 4 مردادماه با اشاره به راه اندازی پویش اطعام و احسان حسینی با هدف اطعام و کمک به معیشت نیازمندان و مددجویان در ماه های محرم و صفر، ظهار کرد: در این طرح پخت غذای گرم و توزیع سبد کالا بین نیازمندان باهم افزایی مراکز نیکوکاری و کمک خیران استان دراین ایام هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: آشپزخانه های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم نوع دوست و خیر استان سمنان اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می کنند.

رنگریز تصریح کرد: این نذورات ضمن رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در تمامی آشپزخانه های اطعام حسینی، با هماهنگی گروه های جهادی، بسیج، هیات ها و تکایا بین مددجویان و نیازمندان توزیع می شود.

وی به فعالیت بیش از 161 مرکز نیکوکاری در استان سمنان اشاره و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد با راه اندازی 138 آشپرخانه اطعام حسینی اقدام به توزیع غذای گرم بین نیامندان می کنند.

معاون کمیته امداد استان تصریح کرد: عموم مردم استان و خیرین می توانند از راه های مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 138 آشپزخانه اطعام و احسان حسینی در استان سمنان

فعالیت 138 آشپزخانه اطعام و احسان حسینی در استان سمنان