مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-11ورزشي

قهرمانی نوجوانان والیبال ایران رکوردها را جابه جا خواهد کرد


ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان که از 11 مرداد در شهر سان خوآن آرژانتین آغاز شده است، بامداد شنبه 21 مرداد ماه با معرفی قهرمان این دوره از رقابت ها به پایان خواهد رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که برای چهاردهمین بار در این مسابقات شرکت کرده است، در مرحله مقدماتی موفق به شکست کره جنوبی، پورتوریکو و کلمبیا شد و با شکست فنی تیم نیجریه با چهار برد و 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله حذفی شد.

ملی پوشان نوجوان ایران در مرحله یک هشتم نهایی صربستان را از پیش رو برداشتند و با شکست بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی حریف کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی شدند.

رقیب آسیایی هم موفق به شکست نوجوانان ایرانی نشد و ملی پوشان کشورمان با کسب هفتمین برد متوالی راهی دیدار فینال شدند تا بامداد روز شنبه 21 مرداد برابر فرانسه به میدان روند.

فرانسه هم همچون ایران بدون شکست به فینال رسیده و برای رسیدن به این مرحله از سد تیم های هند، بلغارستان، اسلوونی، ژاپن در مرحله مقدماتی و مکزیک، مصر و آمریکا در مرحله حذفی عبور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی نوجوانان والیبال ایران رکوردها را جابه جا خواهد کرد

قهرمانی نوجوانان والیبال ایران رکوردها را جابه جا خواهد کرد