مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-09سياسي

107 نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان نام نویسی کردند


رییس ستاد انتخابات استان سمنان، گفت: مجموعاً تا کنون 107 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نام نویسی کردند.

- احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تا ساعت 14 امروز چهارشنبه 107 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان نام نویسی کردند، ابراز کرد: 98 نفر از این تعداد مرد و 9 نفر نیز زن بودند.

وی با بیان اینکه 92 درصد از داوطلبان مرد و هشت درصد خانم هستند، افزود: در حوزه انتخابیه سمنان مهدیشهر و سرخه 32 نفر، در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان 21 نفر در دامغان 23 نفر و در شاهرود و میامی 31 نفر نام نویسی کردند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه 21 نفر از افرادی که نام نویسی کرده اند دارای سوابق جانبازی و ایثارگری هستند، تاکید کرد: مدرک تحصیلی سه نفر حوزوی، 15 نفر دکتری، 80 نفر فوق لیسانس و 9 نفر نیز لیسانس یا کمتر بوده است.

ریواده با بیان اینکه چهار نفر از افراد ثبت نام کننده در انتخابات مشمول ماده 29 قانون انتخابات بودند، گفت: ماده 29 مرتبط با وضعیت شغلی و استعفای نامزدهای انتخاباتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان نام نویسی کردند

107 نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان نام نویسی کردند