مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:512023-07-26سياسي

برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» همدان


طاهره فامیل خلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه اندازی کافه کتاب یا رفیقانه ویژه دختران در همدان اظهار کرد: این کافه یک مرکز تخصصی رشد، خلاقیت و استعدادیابی دختران است.

  وی گفت: چهار سال به دنبال راه اندازی این کافه بودیم چراکه با توجه به خلاهای دوره نوجوانی دختران و ضرورت انجام اقدامات و ایجاد شرایطی برای این سنین نظیر سرگرمی، توجه به سلامت روان و هویت، ایده راه اندازی مرکز تخصصی رشد، خلاقیت و استعدادیابی برای دختران مطرح شد.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه این مرکز خدمات مطالعه، امانت کتاب و حتی پذیرایی را دارد تاکید کرد: دختران اگر برنامه تولد، دورهمی، روضه دخترانه در مناسبت ها و مراسم فارغ التحصیلی داشته باشند این کافه پذیرای حضور آنهاست.

وی با بیان اینکه این مرکز یک آتلیه عکاسی و یک اتاق بازی هم دارد گفت: در اتاق بازی هم بازی های حرکتی و فیزیکی و بازی های سه بعدی و واقعیت مجازی ارائه می شود که با توجه به ایام محرم واقعیت مجازی بازسازی صحنه ها و رویدادهای عاشورا در برنامه قرار دارد.

فامیل خلیلی با بیان ینکه در این مرکز خدمات مشاوره و استعدادیابی نیز ارائه می شود گفت: کسانی که می خواهند در طرح خودشکوفایی شرکت کنند، می توانند بعد از ثبت نام زیر نظر مربی تقسیم بندی شوند و یک دوره دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» همدان

برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» همدان