مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-05سياسي

دشمنان برای ایجاد ناآرامی در کشور هم قسم شده اند


نماینده نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به این انقلاب با یکدیگر هم قسم شه اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید نصیر حسینی در آیین تشییع شهید مدافع امنیت در یاسوج اظهار کرد:ا ز همه اقشار مختلف که در تشییع پیکر این شهید والا مقام حضور پیدا کردید سپاسگزارم.

 وی بیان کرد: کسانی که در راه امنیت جامعه و کشور اسلامی شیعیان اهل بیت تلاش دارند و جدی هستند و در میدان حاضرند تا ناموس مردم این سرزمین و خاک مسلمانان مورد تعدی و تجاوز قرار نگیرد و امنیتشان مخدوش نشود.

 نماینده در کهگیلویه و باید احمد تصریح کرد: در راه آسایش آرامش مسلمانان قدم برمی دارند و اگر کشته شوند شهید هستند و تلاش آنها جهاد بوده و مجاهد فی سبیل الله خواهند بود.

آیت الله نصیرحسینی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی اسلام و قبل از پیروزی انقلاب مورد تهاجم استعمارگران، استثمارگران، خائنان و کافران بوده است.

 وی گفت:امروز دشمنان ایران اسلامی هزینه های زیادی داده شده تا امنیت این کشور مخدوش شود.

 نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جوانان این سرزمین بر زمین افتادند توسط مواد مخدر ترویج فساد ول انگاری فحشا قدرت معنوی اقتصادی علمی انرژی سرزمین و جوانان مردم از بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای ایجاد ناآرامی در کشور هم قسم شده اند

دشمنان برای ایجاد ناآرامی در کشور هم قسم شده اند