مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-20حوادث

جزییات درخواست غیرحضوری گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد


رییس پلیس گذرنامه استان هرمزگان گفت: هرمزگانی ها برای درخواست غیرحضوری گذرنامه ویژه اربعین از برنامه کاربردی پلیس من استفاده کنند.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس گذرنامه استان هرمزگان گفت: هرمزگانی ها برای درخواست غیرحضوری گذرنامه ویژه اربعین از برنامه کاربردی پلیس من استفاده کنند.

سرهنگ رضا راستگو صبح امروز (29 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: البته هرمزگانی ها می توانند از طریق مراجعه حضوری به اداره های گذرنامه در بندرعباس، بستک، بندرلنگه، قشم، میناب و جاسک برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان گذرنامه زیارتی اربعین به صورت حضوری هرروز از ساعت 6 تا 17 برای دریافت گذرنامه مراجعه کنند، تصریح کرد: پیش از این قرار بود گذرنامه زیارتی در مدت 3 تا 5 روز صادر شود، اما به دلیل ازدحام مردم در اداره گذرنامه بندرعباس، این مدت به 10 روز افزایش یافته است.

رییس پلیس گذرنامه استان هرمزگان با اشاره به اینکه گذرنامه های افرادی که دو سال از اعتبار آن گذشته است، با نصب برچسب برای زیارت اربعین تمدید می شود، عنوان کرد: افرادی که گذرنامه آن ها تا سال1400 معتبر بوده و اکنون دو سال از اعتبار آن گذشته است، می توانند با مراجعه به دفاتر اداره گذرنامه استان، بدون نیاز به تعویض، گذرنامه خود را تمدید شش ماهه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درخواست غیرحضوری گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد

جزییات درخواست غیرحضوری گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد