مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-17اقتصادي

فرماندار همدان: در احیای بافت فرسوده از توان بخش خصوصی استفاده شود


فرماندار همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه در احیای بافت فرسوده و ساخت مسکن استفاده شود گفت: همراهی با انبوه سازان مسکن برای خانه دار شدن مردم در دولت مورد توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جمع انبوه سازان مسکن با تاکید بر لزوم توجه به تقویت سرمایه اجتماعی اظهار کرد: در همین راستا دولت سیزدهم شعار دولت مردمی را برگزید و برای کاهش فاصله بین دولت و مردم برنامه ریزی کرد.

وی عدم ساخت مسکن به اندازه مورد نیاز و فاصله چشمگیر عرضه و تقاضا را از جمله چالش های پیش روی دولت در آغاز کار آن دانست و گفت: یکی از راهکارهای حل مشکل مسکن طرح نهضت ملی مسکن بود که در برخی از شهرها مانند همدان تامین زمین به سختی انجام شد.

فرماندار همدان افزود: تامین 145 هکتار زمین، آغاز عملیات اجرایی دو ساله 11 هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز، ایجاد پروژه مسکن محرومان و شهر جدید از جمله اقدامات استان برای حل مشکل مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه در احیای بافت فرسوده و ساخت مسکن استفاده شود اضافه کرد: تسهیل گری و همراهی با انبوه سازان مسکن برای خانه دار شدن مردم در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار همدان: در احیای بافت فرسوده از توان بخش خصوصی استفاده شود

فرماندار همدان: در احیای بافت فرسوده از توان بخش خصوصی استفاده شود