مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-12اقتصادي

اجرای 87 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب کردستان در سال جاری


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در 4 ماهه ابتدایی امسال 87 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در نقاط شهری و روستایی شهرستان های مختلف استان اجرا شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در 4 ماهه ابتدایی امسال 87 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در نقاط شهری و روستایی شهرستان های مختلف استان اجرا شد.

محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای این اقدامات با هدف ایجاد زیرساخت های مناسب آب و فاضلاب صورت گرفته و همچنان در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی در ادامه افزود: شرکت آبفای کردستان همواره اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب را در دستور کار دارد و این رویه را همچنان ادامه می دهد که این امر زمینه خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر و در نتیجه رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع 5 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در استان وجود دارد که علاوه بر نیاز برای ارتقا و افزایش این میزان، اصلاح مستمر این خطوط با توجه به فرسودگی ها و با هدف جلوگیری از شکستگی ها در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

فرهاد خاطرنشان کرد: با توجه به وجود 560 هزار مشترک در دو بخش شهری و روستایی در استان تلاش برای خدمات رسانی شایسته به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 87 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب کردستان در سال جاری

اجرای 87 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب کردستان در سال جاری