مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-20سياسي

مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح: 120 هزار رزمنده معسر در کشور شناسایی شده اند


مسئول ایثارگران نیروهای مسلح نیز با بیان اینکه در کشور 120 هزار رزمنده معسر شناسایی شده اند، گفت: 50 هزار نفر از آن ها تحت پوشش کمیته امداد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست مشترک کمیسیون اجتماعی و فراکسیون های ایثارگران و ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (29 مردادماه) با حضور معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و سردار شریفی مسئول ایثارگران نیروهای مسلح به منظور بررسی نحوه دهک بندی یارانه ایثارگران و وضعیت رزمندگان معسر برگزار شد.

مهدی عیسی زاده نایب رییس کمیسیون اجتماعی که ریاست این نشست را بر عهده داشت، ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از رزمندگان معسر از مسئولان حاضر در نشست خواست تا گزارشی در خصوص روند اجرای قانون و دلایل حذف برخی دهک های ایثارگران از دریافت یارانه و مستمری ارائه دهند.

علی اکبر بسطامی عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی نیز با بیان اینکه دولت، بنیاد شهید و ستادکل نیروهای مسلح باید از جامعه ایثارگران دفاع کنند، گفت: طبق مصوبه مجلس پرداخت مبلغ پنج میلیون و ششصد هزار تومان برای رزمندگان معسر فاقد شغل تعیین شد.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید، سازمان برنامه و بودجه و نیروهای مسلح باید مشخص کنند چطور دهک بندی کرده اند که آیین نامه ها مخالف ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح: 120 هزار رزمنده معسر در کشور شناسایی شده اند

مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح: 120 هزار رزمنده معسر در کشور شناسایی شده اند