مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-16سياسي

مهارت آموزی راهکار مطمئن برای اشتغال زندانیان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مهارت آموزی راهکار مطمئن یرای اشتغال زندانیان است، بیان کرد: حرفه آموزی یکی از شاخص های اصلاح و تربیت مددجویان زندانی است که با تعامل دوسویه بتوان زمینه بهره مندی تعداد بیشتری از مددجویان را فراهم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مهارت آموزی راهکار مطمئن یرای اشتغال زندانیان است، بیان کرد: حرفه آموزی یکی از شاخص های اصلاح و تربیت مددجویان زندانی است که با تعامل دوسویه بتوان زمینه بهره مندی تعداد بیشتری از مددجویان را فراهم کرد.

محمد کلامی در نشست شورای مهارت استان گفت: باتوجه به نوع نگاه جدید به مقوله فرهنگی، اجتماعی و مهارتی به حرفه آموزی مددجویان زندان در آینده شاهد تحول کاربردی در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: آموزش زندانیان علاوه بر غنی سازی اوقات سبب کسب مهارت مددجویان در دوران محکومیت شده تا پس از طی محکومیت و با حمایت هایی که صورت می گیرد کسب وکاری راه اندازی و وارد بازار کار شده و بازگشتی شرافتمندانه و سعادتمند به آغوش خانواده و اجتماع داشته و فرد مثمرثمر برای خود، خانواده و جامعه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی راهکار مطمئن برای اشتغال زندانیان است

مهارت آموزی راهکار مطمئن برای اشتغال زندانیان است