مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-23سياسي

حرف و عمل متناقض شهردار اهواز؛ ممانعت شهرداری از ساخت و ساز در تالار آفتاب


پس از اعتراض هنرمندان اهوازی به تغییر کاربری پلاتوهای تالار آفتاب، شهردار اهواز وعده داد ظرف 10 روز طرح و نقشه تالار را بررسی و نتایج آن را اعلام می کند اما اکنون با گذشت یک ماه از این وعده شهرداری مانع از ساخت دیوار تالار آفتاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ماه گذشته بود که تخریب عامدانه بخشی از دیوار در حال ساخت تالار آفتاب اهواز توسط اجراییات شهرداری اهواز و تصمیم بر تبدیل این مکان به محلی اداری برای شهرداری منطقه شش، اعترض شدید هنرمندان اهوازی را به دنبال داشت و سبب شد نماینده مجلس نیز به این مسئله ورود کند.

با گسترده شدن دامنه نارضایتی هنرمندان اهوازی، شهردار اهواز با حضور در محل تالار آفتاب و دستور توقف تخریب دیوار آن، گفت: این اتفاقات به دلیل ناهماهنگی بوده و خودِ شهرداری دیوار را بار دیگر می سازد، ما خودمان حامی هنر هستیم و هنرمندان را دوست داریم.

وی تبدیل تالار آفتاب به تئاتر شهر را منوط به بررسی طرح و نقشه مکان مورد نظر دانست و افزود: ظرف 10  روز آینده طرح و نقشه مکان مورد نظر بررسی و نتایج آن را اعلام می کنیم.

اظهارات شهردار اهواز در حالی بود که در جریان سفر یک روزه مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان و بازدید از تالار آفتاب اعلام کرده بود که پلاتوهای نیمه کاره تالار آفتاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف و عمل متناقض شهردار اهواز؛ ممانعت شهرداری از ساخت و ساز در تالار آفتاب

حرف و عمل متناقض شهردار اهواز؛ ممانعت شهرداری از ساخت و ساز در تالار آفتاب