مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-31سياسي

عزم جدی دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع سرقت در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عزم جدی دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع سرقت در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عزم جدی دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده، در بازدید سرزده از حوزه قضایی شوقان، بررسی میدانی مسائل و مشکلات مبتلابه و پیگیری خواسته ها و مطالبات قانونی مراجعین را از جمله مهمترین اهداف این سفر اعلام کرد.

وی با تأکید مضاعف بر ضرورت احقاق حقوق اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان خاطرنشان کرد: ورود دستگاه قضایی به منظورِ پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطروحه، حکایت از عزم راسخ و اراده قوی قوه قضاییه در موارد مختلف به وِیژه در موضوعاتی دارد که به نحوی از انحاء با حقوق عامه مرتبط است.

براتی زاده گفت: تجربه قضایی ما نشان می دهد پیگیری جدی و رفع مشکلات مطرح شده تا حصول نتیجه لازم، سبب جلب اعتماد عمومی به عنوان یک عامل و مشوق انگیزشی و نیروی محرکه قوی و سرمایه عظیم اجتماعی می شود.

وی اظهار کرد: سفر به حوزه های قضایی با درنظر داشتن چنین هدفی از یک طرف تداعی گر اهمیتی است که دستگاه قضایی در جهت رفع مشکلات مطروحه همواره در کانون توجه دارد و از طرف دیگر به مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع سرقت در خراسان شمالی

عزم جدی دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع سرقت در خراسان شمالی