مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-25اقتصادي

محدودیتی در شهرهای جدید برای طرح جوانی جمعیت نیست


محدودیتی در شهرهای جدید استان برای طرح جوانی جمعیت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: اجرای طرح جوانی جمعیت از اولویت های اساسی استان است و در حوزه مسکن محدودیتی برای اجرای این طرح نداریم.

وی تصریح کرد: لازم است در اجرای طرح 8 هزار و 100 واحدی اراک ظرفیتی برای جوانی جمعیت در نظر گرفته شود تا جوانان دغدغه ای از بابت مسکن نداشته باشند.

استاندار مرکزی توسعه شهر اراک را امری ضروری دانست و ادامه داد: شهر اراک در مسیر توسعه محدودیتی ندارد، اما لازم است برنامه ریزیهای دقیق برای این مهم صورت گیرد که مسوولان شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک و اداره کل راه و شهرسازی استان باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل کارگروه در این زمینه اقدام کنند.

مخلص الائمه یکی از دلایل گرانی مسکن را عدم توسعه شهر دانست و بیان کرد: توسعه شهر می تواند محدودیت های زمین را برطرف و از افزایش قیمت مسکن و زمین بکاهد.

 استاندار مرکزی برخورد جدی با مشاورین املاک متخلف برخورد را خواستار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز بر ثبت  آمار خانه های خالی استان مرکزی ظرف یک ماه آینده تاکید کرد و گفت: اولویت شناسایی خانه های خالی  با افرادی است که دارای خانه خالی زیادی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در شهرهای جدید برای طرح جوانی جمعیت نیست

محدودیتی در شهرهای جدید برای طرح جوانی جمعیت نیست