مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-29اقتصادي

تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک امام رضا(ع) در کردکوی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک خطی امام رضا(ع) شهرستان کردکوی در غرب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز محمدجواد ساوری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این فاز ساماندهی زیرساخت های گردشگری پارک خطی امام رضا(ع) شهرستان کردکوی بااعتبار شش میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارت استانی آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان خاطرنشان کرد: در عملیات اجرایی این فاز اجرای تکمیل پیاده رو، کف سازی جدول و کانیو اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال های گذشته این اداره کل اقدام به اجرای انتقال آب شرب و احداث مخزن، نرده بتنی طرح چوب، تجهیز مبلمان، روشنایی فشار ضعیف کمپینگ، احداث و تعمیر سرویس بهداشتی، سکوی برداشت آب، سنگ فرش و کانیوی بتنی بااعتبار بالغ بر 10 میلیارد و 400 میلیون ریال کرده است.

ساوری بیان کرد: برای تکمیل زیرساخت های گردشگری این منطقه گردشگری در غرب استان اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به منظور اجرای تکمیل سکوها، آلاچیق ها، آبخوری، سرویس بهداشتی و مبلمان برآورد شده است که در صورت تخصیص عملیاتی در سال های آتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک امام رضا(ع) در کردکوی

تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک امام رضا(ع) در کردکوی