مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-19سياسي

سردار قاآنی: سپاه با قدرت در همه امور پیش می رود


فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است، گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرزها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه مقاومت نمایان شد.

- فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است، گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرزها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه مقاومت نمایان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به ویژگی های این نهاد انقلابی در دفاع از مظلومان و محرومان عالم عنوان کرد: آنهایی که به فکر مظلومان هستند در اوج معنویت قرار دارند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنین ویژگی دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ویژگی های معنوی که دارد مورد توجه آحاد انسان های آزاده جهان است، تأکید کرد: امروز ما در نوک قله هستیم و سپاه به برکت امکانات و تجهیزات و مهم تر از همه ایمانی که دارد با قدرت در همه امور پیش می رود.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی به عنوان الگو و اسوه ای نورانی برای همگان عنوان کرد: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قاآنی: سپاه با قدرت در همه امور پیش می رود

سردار قاآنی: سپاه با قدرت در همه امور پیش می رود