مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-07سياسي

قرارگاه مبارزه با جرائم در سمنان تشکیل شود


رییس کل دادگستری استان سمنان بر ضرورت تشکیل قرارگاه مبارزه با جرائم در این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در دومین نشست با رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان سمنان اظهار کرد: دستگاه  قضایی محل رجوع عامه مردم است؛ زیرا ملجأ و پناهگاه مردم بوده و شایسته است با صبر و حوصله وافر دغدغه آنها استماع و در حدود موازین اجابت شود.

اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه است  وی تأکید کرد: دستگاه  قضایی استان سمنان با تشکیل قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری مصمم به تحقق دستورات است و در همین باره کارگروه های متعدد شکل گرفته است و انتظار می رود مصوبات کارگروه ها به دقت اجرا شود.

ضرورت صیانت و حفاظت از شاغلان دستگاه  قضایی  رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ضرورت نظارت و صیانت افزود: در گام نخست مراقب اعمال، رفتار و کردار خویش و سپس نظارت بر زیرمجموعه را به جد دنبال کنیم، تابع قوانین و نظم و انتظام اداری بوده و ناقل این فرهنگ به دیگران باشیم.

عبداللهی اظهار کرد: اشتغال در دستگاه  قضایی واجد قدرت بوده و شغلی که دارای قدرت است، احتمال خطا و آسیب آن بیشتر از مشاغل دیگر است؛ بنابراین توجه شود نظارت بر افراد بد اتفاق نمی افتد بلکه نظارت برای افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مبارزه با جرائم در سمنان تشکیل شود

قرارگاه مبارزه با جرائم در سمنان تشکیل شود