دیجی کالا؛ خریداران گله مند و مدیران غیرپاسخگوچند وقتی است که مشتری های دیجی کالا به دلیل کیفیت پایین برخی کالاها و بالا بودن قیمت محصولات نسبت به بازار گلایه مند هستند. فرایندهای معیوب تحویل نیز همچنان مورد اعتراض مردم است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، خرید اینترنتی در دنیای امروز به یک بخش ثابت زندگی مردم تبدیل شده و همین، رعایت حقوق مصرف کننده از سمت پلتفرم های فروش اینترنتی بیش از هر زمان دیگری به یک اولویت مهم در مطالبات مردم تبدیل شده است. عواملی همچون صرفه جویی در زمان خرید، راحتی در خرید، امکان مقایسه قیمت، تنوع محصولات، امکان مقایسه بین گزینه ها و امکان پرداخت در محل از شاخصه های اصلی برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی به شمار می روند اما 2 فاکتور قیمت و کیفیت از بین تمام موارد ذکر شده برای مشتریان اهمیت بیشتری دارد. دیجی کالا یکی از پلتفرم های فروش اینترنتی است که در غیاب رقبا بخش زیادی از بازار فروش اینترنتی را به خودش اختصاص داده است اما نگاهی به نظرات و گزارشات نشان می دهد این فروشگاه اینترنتی مدتی است نمی تواند نظر مشتریان خود را به خوبی تامین نماید. فروش دست به دست در دستان دیجی کالا یکی از موارد مورد بحث نحوه نگهداری و فروش کالا در این فروشگاه است؛ محصولات موجود در دیجی کالا به دو شکل قرار دارد، برخی محصولات پرفروش در انبارهای این شر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |