مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-09سياسي

عکاس خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره مطبوعات زنجان را کسب کرد


خبرگزاری مهر در نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های زنجان عناوین برتر را کسب کرد و در بخش عکس «مهدی الماسی» برای دومین سال متوالی مقام نخست این بخش را به دست آورد.

- زنجان-خبرگزاری مهر در نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های زنجان عناوین برتر را کسب کرد و در بخش عکس مهدی الماسی برای دومین سال متوالی مقام نخست این بخش را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعناوین برتر را کسب کرد و توانست در بخش های موضوعی، گزارش و عکس عناوین برتر را کسب کند.

در این جشنواره و در بخش موضوعی جوانی جمعیت و فرزند آوری عنوان برتر را کسب کرد و در بخش گزارش توانست عنوان شایسته تقدیر را کسب کند و در بخش عکس مهدی الماسی برای دومین سال متوالی مقام نخست این بخش را کسب کرد.

در نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان از جواد شهبازی مدیر دفتر روزنامه کیهان به عنوان پیشکسوت حوزه مطبوعات استان زنجان تجلیل شد.

400 اثر در سامانه نهمین دوره جشنواره مطبوعات بارگذاری شد رییس خانه مطبوعات استان زنجان در آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که در محل اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد، گفت: 400 اثر در سامانه نهمین دوره جشنواره مطبوعات بارگذاری شد که 368 اثر از این مجموع توسط پنج داور برجسته معرفی شده داوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره مطبوعات زنجان را کسب کرد

عکاس خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره مطبوعات زنجان را کسب کرد