مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-18سياسي

سومین چاپگر خط بریل در کتابخانه مرکزی تبریز راه اندازی شد


با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی سومین چاپگر خط بریل در بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی تبریز راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برای خدمات رسانی بهتر برای اقشار خاص، سومین چاپگر در مرکز چاپ بریل بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی تبریز راه اندازی و به بهره برداری رسید.

تراب محمدی معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از دومین چاپگر بریل تولید داخل کتابخانه مرکزی، با تقدیر از اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت پرداختن به ارائه خدمات کتابخانه ای و اجرای برنامه های فرهنگی برای اقشار خاص اعم از روشندلان و ناشنوایان گفت: آنچه مسلم و غیر قابل انکار است توجه به عدالت فرهنگی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم بوده و شواهد نشان می دهد که در بخش فرهنگ نیز توجه به توسعه متوازن ارائه خدمات به اقشار خاص در کنار عموم مردم مورد تاکید و انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه امروزه یکی از نشانه های توسعه یافتگی جوامع فراهم آوردن زمینه استفاده وسیع افراد کم توان جسمی از فرصت های اجتماعی و فرهنگی است، تولید کتاب بریل در زمینه های مختلف را یکی از مهمترین عامل ایجاد آگاهی در میان نابینایان عنوان کرد زیرا دارای کارکردهای متنوعی مانند توسعه سلامتی و بهداشت، آموزش های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین چاپگر خط بریل در کتابخانه مرکزی تبریز راه اندازی شد

سومین چاپگر خط بریل در کتابخانه مرکزی تبریز راه اندازی شد