مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-01بين الملل

بیش از 60 افسر ارتش رژیم صهیونیستی خدمت نظامی را به حالت تعلیق درآوردند


بیش از 60 افسر شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در اعتراض به قانون اصلاحات قضایی خدمت نظامی را به حالت تعلیق درآورده اند.

- بیش از 60 افسر شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در اعتراض به قانون اصلاحات قضایی خدمت نظامی را به حالت تعلیق درآورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، بیش از 60 افسر شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه ای اعلام کردند: در سایه تغییر نظام اسراییل بدون یک توافق جامع و نادیده گرفتن عواقب ویرانگر این تغییر برای ارتش اسراییل ما فعالیت داوطلبانه در بخش ذخیره ارتش را به حالت تعلیق درمی آوریم.

این اقدام بعد از آن اتفاق افتاد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست کمیته خارجه و امنیت کنست (پارلمان) اعلام کرد: ارتش برای انجام مأموریت های خود آماده است؛ اما آسیب و خطری وجود دارد که می تواند در درازمدت بر ارتش تأثیر بگذارد.

همبستگی و وحدت داخلی کاهش یافته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش این رژیم قبل از تصویب لغو استدلال معقولیت در جلسه اخیر کنست سندی را برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فرستاد و نسبت به پیامدهای این قانون بر وحدت ارتش و سر باز زدن نظامیان از خدمت نظامی هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 افسر ارتش رژیم صهیونیستی خدمت نظامی را به حالت تعلیق درآوردند

بیش از 60 افسر ارتش رژیم صهیونیستی خدمت نظامی را به حالت تعلیق درآوردند