مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-22اقتصادي

طرح کاداستر کشاورزی پیشرفت مناسب را در کرمانشاه نداشته است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: طرح کاداستر کشاورزی پیشرفت مناسب را در کرمانشاه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، اظهار کرد: هیچ گونه تقصیر و مسامحه ای پذیرفتنی نیست و نهادها و دستگاه های کم کار باید متنبه شوند و از بازرسی استان می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه در کاداستر اراضی ملی و منابع طبیعی کارهای خوبی صورت گرفته است اما در بحث اراضی کشاورزی پیشرفت مورد نظر حاصل نشده است، افزود: استان کرمانشاه استان زراعی است که در بحث کاداستر اراضی کشاورزی توفیق زیادی حاصل نشده و به نظر می رسد اقدامات انجام شده یا مفید نبوده و یا کافی نیست چرا که گاهاً مشاهده می شود برخی از زارعین از موضوع کاملاً بی اطلاع هستند.

رییس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به برخی علت های عدم انجام کار، تصریح کرد: برخی مردم بر اساس یکسری باورهای غلط از اقدام برای دریافت سند زراعی خودداری می کنند که نیازمند اقناع سازی و تشویق بیشتر است که از سوی مسئولین مربوطه انجام شود و از ظرفیت های موجود خصوصاً دهیاران استفاده بیشتری صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان با پرداختن به اهمیت موضوع و اینکه متأسفانه برخی افراد علی رغم تأکیدات مؤکد هنوز جدیت موضوع کاداستر کشاورزی را درک نکرده اند گفت به رییس محترم سازمان ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاداستر کشاورزی پیشرفت مناسب را در کرمانشاه نداشته است

طرح کاداستر کشاورزی پیشرفت مناسب را در کرمانشاه نداشته است