مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-19دانش

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور اعطا شد


در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، شرکت هایی که جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور را دریافت کردند، معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیسالن اجلاس سران کشورهای اسلامی )، و با حضور بیش از چهارصد عضو هیئت علمی از یکصد دانشگاه داخلی و خارجی برگزار گردید، ضمن معرفی شرکت هایی که موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور شدند، کتاب های منتخب مدیریت کسب و کار سال کشور و پایان نامه برتر دانشجویی در این رشته معرفی شدند.

در این رویداد که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با سخنرانی برجسته ترین اساتید و چهره های ماندگار مدیریت ایران از دانشگاه های مختلف از جمله، پروفسور سیدمهدی الوانی، پروفسور علینقی مشایخی، پروفسور اسداله کردناییج، پروفسور محمدرضا حمیدی زاده، پروفسور علی رضاییان، دکتر محسن بهرامگیری، دکتر آذرصائمیان و دکتر حمیدرضا عظیمی برگزار گردید، مجموعاً 137 مقاله علمی مورد پذیرش و ارائه قرار گرفت.

در موضوع انتخاب کتاب سال و در بخش تألیف، کتاب برندسازی در هفت گام اثر فرزاد مقدم، کتاب تفکر سیستمی در مدیریت جامعه و سازمان اثر سید جعفر مرعشی، وحیده بلیغ و امیرحسین شفیعی و همچنین کتاب گردشگری ورزشی اثر میثم شفیعی رودپشتی، محمد میره ای و نوید معصومی و در بخش ترجمه کتاب استراتژی و چشم انداز کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور اعطا شد

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور اعطا شد