مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-16سياسي

بادامچیان: اعضای موتلفه در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند


تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس که با حزب موتلفه اسلامی در تماس هستند، در پیش ثبت نام های انتخابات مجلس حضور یافتند و در مجموع حدود 500 نفر در رابطه با تشکیلات حزب موتلفه در این مرحله ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ظهر امروز در نشست خبری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیش ثبت نام انتخابات مجلس، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از اعضای حزب موتلفه ثبت نام کردند و از ما می پرسند که برنامه شما چیست که ما هم می گوییم افراد شاخص تر و اصلح را که به پارامترهای نظام نزدیک تر هستند، انتخاب می کنیم که در نهایت مجلس دوازدهم مجلس شایسته ترین ها شود.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد تکثر حضور کاندیدا ها هستیم، اما به نظر شاهد وحدت در ارائه لیست های واحد نیستیم.

در حال حاضر همه به صحنه آمده اند و ثبت نام کردند تا نظرات خود را مطرح می کنند و این باعث می شود فضای پرشور انتخاباتی داشته باشیم تا مردم به خوبی نمایندگان خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در مورد شروع پیش ثبت نام ها در انتخابات نیز مانند ثبت نام محمدرضا باهنر غافلگیر نشدیم، زیرا ما حزب هستیم و دارای تشکیلات هستیم و شرایط را رصد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: اعضای موتلفه در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند

بادامچیان: اعضای موتلفه در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند