مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-18سياسي

امام جمعه سنندج: پیاده روی اربعین زمینه ساز وحدت بیشتر بین مسلمانان می شود


پیاده روی اربعین یک حرکت ارزشمند در جهان اسلام است که زمینه ساز تقویت و استحکام بیشتر وحدت بین مسلمانان و موجب یاس بیشتر دشمنان دین اسلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج با محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ، اظهار داشت: چنین اعمال خرابکارانه ای مغایر با دستورات دین اسلام و محکوم است.

امام جمعه سنندج در ادامه به موضوع عشق و ارادت قلبی مردم کردستان به پیامبر و اهل بیت خاصتا حضرت امام حسین(ع) گریزی زد و اظهار کرد: خوشبختانه برای دومین سال پیاپی مرز باشماق به عنوان مرز ورود و خروج زائرین اربعین انتخاب شده که این مهم برکات زیادی را به لحاظ معنوی و اقتصادی برای استان کردستان دارد.

به گفته وی، پیش بینی تردد بیش از 500 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق حرکتی وحدت آفرین و زمینه ساز توسعه زیرساخت های اقتصادی و غیره در کردستان می شود که باید این فرصت را باید مغتنم بشماریم و با مهمان نوازی از این عزیزان قدر این فرصت را بدانیم.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: پیاده روی اربعین یک حرکت ارزشمند در جهان اسلام است که زمینه ساز تقویت و استحکام بیشتر وحدت بین مسلمانان و موجب یاس بیشتر دشمنان دین اسلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: پیاده روی اربعین زمینه ساز وحدت بیشتر بین مسلمانان می شود

امام جمعه سنندج: پیاده روی اربعین زمینه ساز وحدت بیشتر بین مسلمانان می شود