مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-23ورزشي

ماجرای به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در آبادان چه بود؟


رییس هیئت فوتبال آبادان در خصوص به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در این شهر گفت: نبود زیرساخت های مناسب ورزشی باعث دشوار شدن شرایط برگزاری بازی های فوتبال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان بین تیم های کیانانوش و پدیده، احسان نجات یوسفی ، بازیکن تیم کیانانوش روی زمین افتاد.

این نوجوان در پی ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد و اکنون به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری (عدد 6) در کماست.

در حاضر با نظر پزشکان، آمپولی برای بهبود شرایط این بازیکن تهیه شده و در اختیار پزشکان بیمارستان امام (ره) اهواز قرار گرفته است.

در همین مظفر شاملی رییس هیئت فوتبال آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مشکل نبود آمبولانس طی سال های اخیر وجود داشته و اعلام می کردند در این خصوص کمبود وجود دارد.

وی با اشاره با انتقادات از ساعات بازی که در زمان گرمای شدید بوده است، توضیح داد: به دلیل نبود روشنایی مناسب در بسیاری از زمین های فوتبال، بازی ها همیشه در این ساعت برگزار شده که به تاریکی شب منتهی نشود.

رییس هیئت فوتبال آبادان تاکید کرد: از اتفاق پیش آمده ناراحت هستیم و هیئت فوتبال آبادان و همچنین سایر مسئولان آبادان به صورت مستمر برای سلامتی و بهبودی این بازیکن در حال پیگیری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در آبادان چه بود؟

ماجرای به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در آبادان چه بود؟