مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-22سياسي

گنابادی نژاد: سال گذشته 35 میلیون زائر به حرم رضوی مشرف شدند


معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سال گذشته 35 میلیون زائر به حرم رضوی مشرف شدند، گفت: تنها 7 درصد زائران از طریق هوایی و ریلی به مشهد می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگ، رسانه توسعه فرهنگ زیارت کارگروه ملی زیارت با اشاره به سابقه کارگروه ملی زیارت و وظایف آنها، تصریح کرد: هشتم آبان سال 88 که مصادف با میلاد امام رضا علیه السلام بود، هیأت دولت نهم اولین جلسه را در مشهد برگزار کرد.

برخی از مصوبات آن توجه به زیارت بود.

  توجه دولت سیزدهم به زیارت وی ادامه داد: یکی از مصوبات جلسه، تصویب کارگروه ملی زیارت بود که از سال 89 فعال شده و در سه دولت قبلی مجموعاً 10 جلسه داشت که در مقطعی معاون اول رییس جمهور و رییس دفتر رییس جمهور، به عنوان رییس کارگروه زیارت بود.

در دولت سیزدهم در نامه ای به ریاست جمهوری تقاضا شد اولین جلسه با حضور آیت الله رییسی برگزار شود که در دی ماه این امر محقق شد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان اینکه یکی از مصوبات در این جلسه توجه به زیارت بود که ریاست جمهوری خود عهده دار ریاست این کارگره شد، خاطر نشان کرد: نهایت در نامه 15 آبان 1401 به تصویب رسید و ریاست کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنابادی نژاد: سال گذشته 35 میلیون زائر به حرم رضوی مشرف شدند

گنابادی نژاد: سال گذشته 35 میلیون زائر به حرم رضوی مشرف شدند