مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-20ورزشي

اخراج مهاجم سابق لیورپول از میلان برای جذب آزمون


سردار آزمون که در پنجره نقل وانتقالات زمستانی 2022 از زنیت جدا شد و به بایرلورکوزن پیوست، عملکردش در این تیم فراز و نشیب هایی داشته است.

به همین خاطر در هفته های اخیر شایعه شد که این باشگاه آلمانی آماده فروش اوست.

روز گذشته (شنبه) نشریه آلمانی بیلد در خبری اختصاصی مدعی شد که این مهاجم 28 ساله با مدیران باشگاه میلان برای انتقال به جمع شاگردان استفانو پیولی به توافق رسیده و مذاکرات برای نهایی شدن این انتقال میان مسئولان دو باشگاه در جریان است.

نشریه آلمانی کیکر امروز با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت؛ باشگاه میلان به جذب یک مهاجم نوک علاقه مند است، اما در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که مهاجم بلژیکی اش یعنی دیووک اوریگی از جمع روسونری جدا شود.

سردار آزمون پس از آسیب دیدگی عضلانی ساق پایش که در اردوی پیش فصل اتریش به دچار آن شد، در حال کار روی بازگشت به شرایط بازی است.

این مهاجم ایرانی حالا دویدن را از سر گرفته است و اگر مشکلی پیش نیاید، دوست دارد در پایان هفته آینده به تمرینات تیمی بایرلورکوزن بازگردد.

این بدان معناست که آزمون می تواند پیش از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات تابستانی (یکم سپتامبر - 10 شهریور) به شرایط بازی برسد، شرایطی که شاید به نفع بایرلورکوزن نباشد، بلکه به سود باشگاه دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج مهاجم سابق لیورپول از میلان برای جذب آزمون

اخراج مهاجم سابق لیورپول از میلان برای جذب آزمون