مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-21حوادث

دستگیری اراذل و اوباش سطح یک متواری میدان امام حسین (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان، ماموران عملیات پلیس اطلاعات تهران با کار اطلاعاتی یک نفر از اراذل و اوباش که سابقه جرائم متعدد داشته و تحت تعقیب قضایی بوده، - سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری احدی از اراذل و اوباش متواری که بار ها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان، ماموران عملیات پلیس اطلاعات تهران با کار اطلاعاتی یک نفر از اراذل و اوباش که سابقه جرائم متعدد داشته و تحت تعقیب قضایی بوده، را شناسایی کردند.

با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم متواری که از اراذل و اوباش سابقه دار بود، با اقدامات اطلاعاتی و رصد پلیسی شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش واقع در حوالی میدان امام حسین (ع) دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش سطح یک متواری میدان امام حسین (ع)

دستگیری اراذل و اوباش سطح یک متواری میدان امام حسین (ع)