مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-13سياسي

تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد راه آسمان در سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی و همکاری بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان خبر داد.

- تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد "راه آسمان" در سمنان ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی و همکاری بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان خبر داد.

احمد ریواده 22 مردادماه در بازدید از موسسه خیریه امدادگران عاشورا و بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان که به مناسبت فرارسیدن 22 مرداد ماه، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا سمنان با 200 خیر فعال حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج است و در تامین هزینه های درمان این بیماران فعالیت دارد.

وی به تلاش های گسترده مجموعه راه آسمان در چند سال اخیر پرداخت و ادامه داد: بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان در راستای مبارزه همه جانبه با بیماری سرطان و حمایت از بیماران مبتلا در این حوزه تلاش می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به برنامه های استان برای حمایت از این تشکل ها و خیریه ها در استان پرداخت و افزود: در راستای عمل بانک های عامل به مسئولیت های اجتماعی استان، هماهنگی لازم برای پرداخت تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد راه آسمان در سمنان

تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد راه آسمان در سمنان