مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-08اقتصادي

گروه مالی «فیروزه» بزودی از صندوق جدید خود رونمایی خواهد کرد


نشست خبری مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گروه مالی «فیروزه»صبح  امروز دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 برگزار شد و رامین ربیعی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون مسائل مختلف پاسخ داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک رامین ربیعی مدیرعامل گروه مالی فیروزه در نشست خبری با خبرنگاران از پذیره نویسی صندوق اهرمی فیروزه خبر داد و گفت: صندوق فیروزه در سال 85 شروع به فعالیت کرد و اولین صندوق سرمایه گذاری مختص ایران در دنیا بود، به نوعی صنعت مدیریت دارایی را ما با این صندوق در ایران شروع کردیم.

وی ادامه داد: در سال های 85 تا 90 تنها تمرکز ما روی صندوق سرمایه گذاری خارجی بود و رشد خوبی را هم تجربه کردیم، بالای 150 میلیون دلار در آن صندوق از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی سرمایه جذب کردیم.

به دلیل تحریم ها از سال 89 به بعد خدمات را در داخل ایران متنوع کردیم و از سرمایه گذاران خارجی به سمت سرمایه گذاران داخلی آمدیم که این حرکت با تاسیس صندوق فیروزه موفقیت آغاز شد.

ربیعی با بیان اینکه صندوق فیروزه سود دلاری ساخته است، گفت: کسی که با دلار هزار تومانی وارد این صندوق شده بود با دلار 50 هزار تومان سود بسیار خوبی را کسب کرده است.

مدیرعامل گروه مالی فیروزه افزود: همچنین با خرید و شراکت در شرکت شبه دولتی وتوسا یکی از موفق ترین خصوصی سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه مالی «فیروزه» بزودی از صندوق جدید خود رونمایی خواهد کرد

گروه مالی «فیروزه» بزودی از صندوق جدید خود رونمایی خواهد کرد