مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-09اقتصادي

اعتبار 156 میلیارد تومانی شهرستان چوار طی سال جاری


فرماندار چوار از اعتبار 156 میلیارد تومانی شهرستان چوار طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم یعقوبی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در تمامی بخش ها در دولت سیزدهم در شهرستان صورت گرفته است، افزود: در سال جاری یک هزار و 560 میلیارد ریال به شهرستان چوار اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های نفت و گاز در قالب مسئولیت های اجتماعی باید در توسعه زیرساخت های شهرستان چوار پای کار باشند، خاطرنشان کرد: نیروهای بومی باید در شرکت های نفت و گاز مستقر در شهرستان باید به طور ویژه دیده شوند.

فرماندار چوار با اشاره به اینکه جاده سلامت شهر چوار با 80 میلیارد ریال و پیشرفت 50 درصدی در حال اجرایی شدن است، گفت: بعد از 12 سال بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسجد چوار اختصاص یافته است.

یعقوبی با بیان اینکه 680 میلیارد ریال نیز برای راه های روستایی این شهرستان هزینه شده است، افزود: برای رفع کامل تنش آبی این شهرستان 2 هزار و 200 میلیارد ریال برای آبرسانی روستاهای چوار نیاز است.

فرماندار چوار با تاکید براینکه احداث خط راه آهن یکی از طرح های مهم استان است که در این شهرستان اجرایی می شود، تصریح کرد: عملیات احداث خط راه آهن به طول 17 کیلومتر با 7 هزار و 600 میلیارد ریال در محدوده این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 156 میلیارد تومانی شهرستان چوار طی سال جاری

اعتبار 156 میلیارد تومانی شهرستان چوار طی سال جاری